środa, 29 października 2014

Zapraszam na kawkę ...

Witajcie. Dziś dalsza relacja z pracy nad moim obrusem, zaczęłam robić pierwsze kwadraty pod koniec sierpnia. Powiem może tak, że już go robię z zamkniętymi oczami, wzór wykuty na pamięć. Teraz zaczęłam robić koronkę brzegową, mam nadzieję, ze może tydzień-dwa i będzie koniec mojej przygody z obrusem. A poniżej inne obrusowe inspiracje, może się komuś spodobają. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Gdyby ktoś miał jakieś pytania odnośnie moich prac, proszę pisać na lea42@wp.pl Pozdrawiam :) Aneta

5 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoją wytrwałość :) Obrus prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałaś. Szacun wielki za dobrze wykonana pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten obrus,taki misterny ,delikatny,a ten wzór coś niesamowitego tylko podziwiać.Szacun.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę za poprzedniczkami-przepiękne obrusy :)
    Moja przygoda z szydełkiem dopiero się zaczyna, więc często bedę do Ciebie zaglądała.Pozdrawiam. Basia (https://mazurskiepasje-swiatbasi.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie dołączę do kawki na tak pięknym obrusie i z bukietem lawendy
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń