sobota, 22 września 2012

Szydełkowe inspiracje ...

Witajcie dziewczyny po dłuższej przerwie. Sezon na robótki uważam za otwarty i sama osobiście wzięłam się za robienie pledu. Czy wytrwam to się okaże jeśli znudzona w połowie nie schowam go do szafy. Ostatnio mocno wciśnięta w fotel poszukuję w sieci inspiracji twórczych i nadziwić się nie mogę pomysłom i wyobraźni ludzkiej, a przede wszystkim ile pięknej pracy jest w to wszystko włożone. Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i mam nadzieję, że chodź trochę tęskniliście za mną ... Czy wiecie z czego są robione takie dywany i gdzie to można kupić ??

14 komentarzy:

  1. Ale tego dużo... aż mnie głowa rozbolała od chcenia wszytskiego! Nie wiem z czego ten dywan ale może to ze spagetti (tak się nazywa ten rodzaj "włóczki", do kupienia w pasmanteriach ale nie wiem czy wsystkich czy w necie tylko) - długich bawełnianych sznurków, można je też produkować z pociętych koszulek. Albo może to być włóczka podobna do tej z któej ja kiedyś robiłam czapki zimowe, kupiłam ją w Netto - nie napisali jaki skład, ale przypomina mi ona czyściki do fajek, jakie np są uywane do robienia rączek i nóżek ludzikom.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ghia:)
    Cudne rzeczy pokazałaś i faktycznie głowa może rozboleć od tych wszystkich inspiracji ale zgadzam się z Tobą,że trzeba podpatrywać w sieci i szukać natchnienia. Mi przypadły do gustu te okrągłe serwetki zawieszone w oknie, wyglądają bardzo efektownie i zastanawiam się czy czegoś takiego nie zrobić u siebie:))
    Ten biały dywanik też mi sie podoba ale nigdy nie trafiłam na taki w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dywaniki też mi się marzą, gorzej z przędzą. Najlepiej gdyby to były druty 20mm i dredziki z czesanki wełnianej, ale.....raczej na marzeniu się skończy:)Fajne inspiracje wyszperałaś:)
    Aneta, co tam na tapecie dziergasz? Pochwal się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a te skarpetki to nie przypadkiem na drutach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Być może, że na drutach...przepraszam za przeoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujący blog ! Piękne rzeczy, będę tu zaglądać:),Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te inspiracje! A jeśli chodzi o dywanik- masz powyżej zdjęcie ze strony babairiha.ru. Ja weszłam na tę stronę i tam właśnie można znaleźć link do kupienia takich sznurów na dywaniki. Nie przyglądałam się nazwie, ale gdybyś poszukał, może i w Polsce można by taki sznur kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz się rozgladałam w necie i taki dywan robimy z włóczki Zpagetti ( bawełniane paski -jestem w trakcie takiej :) ) a także ze sznurka bawełnianego 5 mm ( tez już próbowałam :) ) . I jedno i drugie daje niesamowity efekt ale jest jeden minus baaardzo dużo wychodzi zarówno sznurka jak i spagetti. na dywanik ok.80 cm średnicy potrzebowałam 3 motki spagetti ze sznurka słyszałam ze potrzeba 500 mb. Wszystko do kupienia w hurtowniach pasmanteryjnych lub sklepach internetowych. Moja rada kup za jednym razem tyle ile potrzebujesz bo później jest problem z domówieniem identycznego koloru lub grubości w przypadku spaggetti.. A tak na koncu piekna galeryjka . !Pozdrawiam..Betka

    OdpowiedzUsuń
  9. dzień dobry.... cuda... czy jest szansa, aby gdzieś zakupić Pani dzieła? zainteresowana jestem pledzikiem dla małego dziecka. Ma Pani jakiś sklep internetowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, proszę napisać do mnie na email lea42@wp.pl lub odwiedzić na stronie na f.b / Pracownia Romantyczne Szydełko/ pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

      Usuń