piątek, 26 grudnia 2014

Wesołych Świąt !

Kochani jeszcze raz dzielę się z Wami opłatkiem w te magiczne Święta i urywkami z mojego miejsca na Ziemi. Już, któryś rok z kolei króluje u mnie choinka Eko z ręcznie przeze mnie wykonanymi ozdobami. Dziękuję wszystkim za pamięć, za kolejny rok z Wami, za to, że mogę Was zachwycać moimi pracami, to dla mnie bardzo ważne i cieszę się ogromnie, że doceniacie mój wysiłek i prace. Jeszcze raz dziękuję, że jesteście, za listy, komentarze, pomysły. Życzę Wam jeszcze raz cudownych chwil w gronie najbliższych, magicznego kolędowania, pasji na kolejny rok i dużo weny twórczej, marzeń, realizacji ich i wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2015r. Pozdrawiam i dziękuję. Aneta

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie

    Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko
    wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    Witam w Sielskim domu na Groniu!
    http://sielskidomnagroniu.blogspot.com/2015/01/zmiana-nazwy-bloga.html

    Rozgość się proszę.
    Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń