środa, 6 czerwca 2012

Powrót kołnierzyka ...

Niedługo wakacje ale, jeszcze zanim przyjdą trzeba nosić teczki. Zdjęcia tuż przed wyjściem do szkoły mojej córci Julii. I piękny powrót kołnierzyków robionych na szydełku, pamiętam takie w dzieciństwie, nie będę się o tym rozpisywać, bo wszyscy tutaj wiedzą, że kołnierzyki znów górą ! Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, którzy mnie widzą i dla, których jestem nieobecna, mój blog świruje, czary-mary znika, co dla mnie jest udręką, ale pamiętajcie nigdy nie należy zmieniać niczego a adresie, ja zmieniłam i mój świat zniknął niepostrzeżenie. Całuję wszystkich. Dobrego dnia :)

4 komentarze:

  1. A dzisiaj Cię widzę. Skomentowałam na drugim blogu. Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz się bałam,że takiego super bloga zlikwidowałaś...ale na szczęście nie! Sliczna masz córeczkę i pieknie jej uczesałaś włosy. Do twarzy jej w tym kołnierzyku;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kołnierzyki... tylko ja nie mam ich komu robic :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie załapałam się na kołnierzyki w dzieciństwie. :( Ten jest słodki i bardzo pachnie latem. ;) Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń