wtorek, 15 kwietnia 2014

Wiosna w mojej Pracowni ...

Witajcie ! W mojej Pracowni wiosna i myślę, że Święta też już są tuż, tuż...Dziś chciałam Wam pokazać ostatnie moje próby. Firanka patchwork z kwadratów, którą zaczęłam, kiedy skończę to jeszcze nie wiem, może to długo, długo jeszcze to potrwać. Narzutę, poduszkę z nici Odra-Zbyt Nowa Sól, jeszcze nie wiem, zobaczy się w praniu. Poza tym koguciki, szpule, pisanki szydełkowe i dekoracja wiosenna z motyli w moim pokoju. Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałam Wam życzyć Wesołego Alleluja ! Dużo słońca przede wszystkim, bo u mnie od kilku dni wietrznie i deszcze. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odwiedziny. Aneta

6 komentarzy:

  1. misterne prace, podziwiam.. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracje masz wyśmienite;)ja też robiłam firankę patchworkową do kuchni;)Z wzajemnością Wessołego Alleluja;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!! Myślałam sobie, co też tam u Ciebie słychać, zaglądam, a tutaj proszę bardzo jakie cuda prezentujesz! Firana będzie wspaniała, to nic że produkcja troszkę potrwa;) bo efekt końcowy zapewne będzie zachwycał oczy wielu wieeeelu:) ..swoja drogą, to ciut zazdroszczę tej cierpliwości do dziergania;)
    Serdeczności posyłam i zapraszam w odwiedzinki:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace.
    Tobie również życzę radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i jeszcze raz życzę Wam Wesołego Alleluja !!! Dziękuję, że ze mną jesteście.

    OdpowiedzUsuń