sobota, 6 października 2012

Inspiracji ciąg dalszy ...

Witajcie. Ostatnio przeczesuję internet w poszukiwaniu rzeczy niebanalnych zrobionych na szydełku. Może niejednokrotnie to widziałyście lub spotkałyście gdzieś na innych blogach, jeśli nie patrzcie i podziwiajcie, a najlepiej to zakasać rękawy i do dzieła. Patrzcie jakie te rzeczy są piękne... a ja wracam do swoich kwadracików od pleda, robienie ich mnie bawi, łączenie przeraża. Nie lubię i już ! Dzisiejszy dzień spędzam pod kocem "sam na sam z szydełkiem" odpoczywając od ostatnich napięć w życiu prywatnym, a jutro jeśli pogoda dopisze to może wybiorę się na jesienny plener... Pozdrawiam Was serdecznie i ciepło, dziękuję, że mnie odwiedzacie, ze jesteście i za to, ze wciąż przybywa nowych obserwatorów, cieszę się. Dużo słońca i ciepłych dni życzę. Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Szydelkowe dziela ponadczasowe.12 lat temu szydelkowe wstawki zdobily moja suknie slubna...Nie spotkalam takiej do dzis.Prosta nie tuzinkowa z przodu dlugie aplikacje...reczne robione...Do dzis kazdy pyta gdzie suknia byla szyta:)Lubie byc oryinalna inna.Sukienka lady like boska:)Niestety brak zdolnosci...pozdrawai

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne. Niesamowity zegar z serwetki. Nigdy bym nie wpadła na taki pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też przypadł do gustu zegar z szydełkowa serwetką:)) Buszując po internecie mozna sie natknąć na bardzo oryginalne pomysły:))

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona i oczarowana pięknem i pomysłowością tych wszystkich prac szydełkowych w połączeniu z otaczającymi plenerami. pamiętajmy jednak , że to wszystko co w nas (talenty) i co nas otacza to dary od Stwórcy ...

    OdpowiedzUsuń