sobota, 7 lipca 2018

Po dłuższej przerwie ...

Witajcie Kochani po bardzo długiej przerwie. Ostatnio pisałam do Was jeszcze zimą, tuż po okresie Bożego Narodzenia, a teraz przecież mamy lipiec, lato, aż wstyd, że tak mogłam zaniedbać bloga, ale na szczęście nie zarzuciłam szydełka i dziś mogę się pochwalić pracami, które w tym okresie zrobiłam. Zdecydowanie dominują szydełkowe firany, koronki i plisy. Zrobiłam jeszcze dywan szydełkowy, dużą serwetę i serwetki czarne, ale pokażę je następnym razem. Obiecuję, że z pewnością nie będzie to za pół roku. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam udanego letniego wypoczynku. Pozdrawiam Aneta p.s zapytania o prace, zamówienia proszę pisać na adres email lea42@wp.pl

15 komentarzy:

  1. Przepiękne prace. Idealne do domu z duszą ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne robótki, podziwiam za wytrwałość,..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze podziwiam...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW just what I was looking for. Came here by searching for home sales

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te zasloneczki,koroneczki,sa wspaniale wykonane zachwycajace,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  6. Dworskie klimaty i sporo romantycznego czaru. Jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for some other informative website. Where else could I am getting that kind of inf written in such a perfect approach?
    I've a challenge that I'm simply now working on, and I've been on the look out for such information.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne te dekoracje gratuluje talentu,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wyszło:) Jak dla mnie to przepiękne dekoracje okienne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rękodzieła. Podobają mi się niezmiernie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym że nie udało ci się napisać więcej tak mocno się nie przejmuj, tworzysz cudowne rzeczy. Sam chętnie zaprosił bym cię na nasze wydarzenie w Miastku. Aha przy okazji w edytorze masz podział tekstu, na wstęp i pokaż więcej, myślę że warto go używać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niedawno sama zrobiłam zazdrostki :) Wyszło trochę krzywo, ale takie są początki, wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great article..I am looking so forward to your blog comment and I love your page on your post.. That is so pretty..កីឡាបាល់ទាត់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharingកាស៊ីណូបន្តផ្ទាល់រ៉ូឡែត

    OdpowiedzUsuń
  15. Great article..I am looking so forward to your blog comment and I love your page on your post.. That is so pretty..ចាក់បាល់

    OdpowiedzUsuń