piątek, 13 kwietnia 2012

Efektowna i Romantyczna




Witam serdecznie wszystkich odwiedzających moją Pracownię i dziękuję za miłe przyjęcie. Dzisiaj mam do pokazania (wczoraj skończoną) i do zaoferowania również firankę. Nazwałam ją "Efektowną i Romantyczną". Firanka jest do sprzedania,ze względu na swój kształt jest bardzo praktyczna pasuje na każde okno czy w kamienicy, domku czy w bloku. Zrobiona z nici bawełnianych Ariadna. Kolor naturalny. Szerokość firanki 92 cm, długość 41 cm. Cena firanki do uzgodnienia. Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę pisać na email lea42@wp.pl. Możliwość wysłania innych zdjęć. Pozdrawiam wiosennie.

13 komentarzy:

  1. Ale ona piękna :)) Cudowna. Nigdy nie robiłam zazdrosek w takim kształcie ale widzę, że wychodza znakomicie :) Pewnie znajdzie swój nowy domek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotka ja pierwszy raz robiłam taką owalną i stwierdziłam, że taki kształt jest rewelacyjny i inny od poprzednich. Sama jestem nią zachwycona ... !!!Mam też nadzieję, ze będzie cieszyć nie tylko moje oczy ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentuje się ta zazdrostka w towarzystwie tych wszystkich rzeczy z duszą. Razem tworzą niebanalne, pełne uroku wnętrze... Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Cudowna jest ta firaneczka. Tak pasuje do Twojego wnętrza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna firaneczka, fajnie że pokazujesz swoje piekne prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej zazdrostki nie da się nie zazdrościć, moim zdaniem:) Miałam ją kiedyś w planie, ale glina stanęła mi na drodze. Świetna jest, bo świetnie ją zrobiłaś:)
    Aneta, ale se pogadamy o szydełkowaniu, to już za trzy miesiące:))))))Mam mnóstwo schematów:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ciekawy wzor ! I to okno jest stwozone do takich dekoracji !

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zjadlam literke w poprzednim komentarzu....Jak to poprawic ???!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna firaneczka,ma swój klimat,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna firaneczka,tworzy niepowtarzalny klimat:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudo! Delikatna i piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, robiłam je , chociaż w zupełnie innym kolorze, bo żółtym, ale ja mam jakiś przymus dzirgania w pochmurne dni słonecznych rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna. Wygląda niczym wachlarz. Tworzy niezwykły, romantyczny klimat. :)

    OdpowiedzUsuń