poniedziałek, 13 października 2014

Jesienne nowinki ...

Witajcie Kochani po dłuższej przerwie. Mam nadzieję, że chodź trochę tęskniliście za moją obecnością tutaj i moimi pracami. Ostatnio byłam uziemiona, mój komputer był w serwisie, ale już jestem i cieszę się, bo dziś mogą podzielić się pracami, nad którymi ostatnio pracuję. Obrus z elementów łączonych, wzór dosyć popularny i z pewnością go znacie. Zostały mi jeszcze 23 kwadraty i koronka brzegowa na 10cm. Całość obrusu ma być 200 X 120 cm. Robię też koronkę z delikatnym wzorem z cienkich nici, kolor beżowy z przeznaczeniem do rolety lnianej lub firany. Dziękuję Wam, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za komentarze, mamy cudną jesień korzystajcie z pogody ile się da. Miłego dnia. Pozdrawiam Aneta

2 komentarze:

  1. Same cuda porobiłaś:)) Taki obrus to dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. I koronka będzie moja ..... Już nie mogę się doczekać !! Jeśli będę mogła,
    chetnie pokażę ostateczny efekt u mnie na oknie :))

    OdpowiedzUsuń