czwartek, 26 listopada 2015

Moje mieszkanie ...

Kochani !Przeżyjmy to jeszcze raz. Z tego względu, że bloga i stronkę na f.b ogląda dużo nowych osób, przyjaciół, znajomych, wszyscy są bardzo mile widziani, proszę rozgośćcie się, zachęcam Was moi mili do zostawiania komentarzy, uwag itd. Inspirujcie się pracami. A przede wszystkim zachęcam Was do zobaczenia najnowszego miesięcznika Mojego Mieszkania 12/15, w którym można obejrzeć naszą Koronkową sesję, drewniane dekoracje i Święta w Pracowni. Koronkowe cuda, bombki, gwiazdki. W gazetce jest też instrukcja jak wykonać szydełkową bombkę krok po kroku. Wszystkich miłośników pięknych wnętrz i dekoracji mieszkań namawiam również do zakupienia gazetki "Najpiękniejsze Dekoracje Domu". Wszystkiego dobrego Kochani.Bawcie się dobrze. Pozdrawiam Was Aneta

3 komentarze:

  1. Gratuluję sesji jeszcze raz :) Jestem bardzo ciekawa i muszę sięgnąć po gazetę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkasz w Szprotawie? To mam blisko:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłam, przeczytałam i jestem pod niesamowitym urokiem :) Piękne mieszkanie i piękna rodzina :)

    OdpowiedzUsuń