środa, 18 października 2017

Różana firana ....

Witajcie Kochani po dłuższej przerwie. Ten czas tak szybko leci. Już dawno chciałam Wam pokazać firanę, którą zrobiłam jakiś czas temu. Zajęło mi to mnóstwo czasu, jest przepiękna, ale nie wiem czy podjęłabym się zrobienia jej drugi raz. Powiem szczerze to trudny wzór, raz popełniłam błąd zanim się zorientowałam to musiałam ją robić od nowa. Uwielbiam różane wzory, a ten jest wyjątkowy. Niedawno zaczął się okres szydełkowych bombek i gwiazdek. W sprawie zapytań proszę pisać na adres lea42@wp.pl Pozdrawiam serdecznie Aneta

8 komentarzy:

  1. Oj leci ...Leci...Urocze to Twoje zacisze...Firaneczka śliczna...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Firanka jest niebiańsko piękna! Rozumiem, że wzór był bardzo wymagający i trudny. Ale warto było. I widzę, że jest już świątecznie u Ciebie! Piękne drobiazgi świąteczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you can do with some pics to drive the message home a little bit,
    but other than that, this is fantastic blog. A great read.
    I will definitely be back.

    OdpowiedzUsuń
  4. My spouse and I stumbled over here coming from a different
    website and thought I might check things out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to looking over your web page yet again.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.
    I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new posts.

    OdpowiedzUsuń