czwartek, 17 czerwca 2021

Coś dla miłośników bąbelków i serduszek ...

Witajcie Kochani. Jak obiecałam jest kolejny post, jeśli go Drogi Gościu czytasz zostaw komentarz :) Byłoby mi bardzo miło. Dziś na zachodzie upał niemiłosierny, ale poradzimy sobie z tym, bo zima była w tym roku zbyt długa. W moim ogrodzie szaleją naparstnice, maki i habry. A w szklarni do góry szybują ogórki i pomidory, tylko papryka coś się leniwi. Ostatnimi czasy zrobiłam mnóstwo koronek i firanek z bąbelkami. Nie wiem czy lubię je robić, ale prawdą jest, że dodają uroku zawsze czy to jest dłuższa koronka na 40 cm, czy krótsza na 15 cm. W każdym bądż razie ja wciąż jestem miłośniczką uroczych i słodkich bąbelków. A rustykalne serca, o których wspominam w tytule, też zawsze się sprawdzają. Czy na okno, czy na dodatek do półki czy kredensu. Nadają wnętrzu ciepła i takiego rustykalnego klimatu. Mój stary kredens jest też ozdobiony plisą w serca i półka nad kuchenką, drzwi wejściowe. Myślę, też o kolejnych tylko z innym wzorem. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego dnia. Gdyby ktoś miał pytania odnośnie moich prac zapraszam do korespondencji lea42@wp.pl Ściskam :) Aneta

7 komentarzy:

  1. Cudne. Misternie wykonane. Dużo uroku wnoszą zarówno jako zazdrostka w oknie, jak i dekoracyjna koroneczka. Bardzo ładny wzór z tymi serduszkami:)
    Czy krochmalisz robótkę, czy tylko "odprasowujesz"?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne te firaneczki, koroneczki i zazdrostki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koroneczki:)))uroku dodają im te bąbelki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te twoje koronki czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamuniu!! Jakie cuda!
    BB z B

    OdpowiedzUsuń
  6. I think this is one of the most important information for me.
    And I enjoy reading your article.ហ្គេមបាញ់ត្រី

    OdpowiedzUsuń