sobota, 14 czerwca 2014

Krótka relacja z ostatnimi czasy ...

Witajcie Kochani po długiej przerwie. Dziś krótka relacja z ostatnich moich prac. Ostatnio powstały koronki na stary kredens rustykalne z różami i poduszka. Poniżej zdjęcia z jej powstawania. Poduszka jest z łączonych kwadratów, na dzień dzisiejszy jest już połączona, została mi tylko falbanka i krochmalenie. Pomału robię kwadraty na dużą firanę, miała być do pokoju, ale ostatnio naoglądałam się tyle wzorów, że chyba zrobię ją krótszą do kuchni i zacznę do pokoju coś innego, jeśli tylko znajdę czas. Wczoraj zaczęłam robić zazdrostkę do mojej kącika - pracowni, ostatnio wzięło mnie na róże, a wzór ten z pewnością znacie. Pozdrawiam wszystkich, dziękuję, że mnie odwiedzacie, a poniżej zdjęcia - urywki z mojego miejsca na Ziemi. Ostatnio przyszła duża dostawa nici, wszystkim polecam kordonki z Nowej Soli. Udanego weekendu. Pozdrawiam Aneta

7 komentarzy:

  1. Ile nici i masa wzorów
    och nie tylko ja mam na tym punkcie bzika
    Cudownej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja krótka relacja wyszła całkiem długa i o to chodzi;)im więcej tym lepiej;)Brakuje mi słów,aby opisać jak podoba mi się Twój kącik;)Wyroby szydełkujesz profesjonalnie;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne firaneczki :) i poduchy zwłaszcza ostatnia w moim guście
    czy mogłabyś napisać coś więcej o kordonkach z Nowej Soli to bawełna czy poliester , jak zachowują się po praniu, zastanawiam się nad zakupem kuszą ceną
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam do Ciebie zaglądać:) ..tak tutaj spokojnie...te koronki robią swój klimat odpowiedni do takich odczuć:) Piękności tworzysz, wiem wiem, że sie powtarzam, no ale cóż, taka jest prawda!!!:)
    Podziwiam Twoją wytrwałość i cierpliwość:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedziłam pozazdrościłam i się napatrzyłam pięknie masz

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam odwiedziłam twojego Bloga pozazdrościłam napatrzyłam się a teraz co smutek

    OdpowiedzUsuń