niedziela, 29 czerwca 2014

Niedzielne obrazki ...

Witajcie. Kolejne obrazki tym razem z dzisiejszego dnia. Ostatni tydzień był ciężki, bo syn skręcił nogę i nie miałam czasu na szydełko, ale dziś obiecałam sobie, że skończę wreszcie drugą poduszkę romantyczną dla Pani Moniki z nici Nowa Sól. Ktoś mnie ostatnio pytał o te nici, ale przepraszam za brak odpowiedzi, brak czasu. Poduszki te są robione z kolor naturalny, nie mylić z ecrue gdyż w niciach N.S podchodzą one pod kolor brudny róż. Rozmiar nici 50 X 6, na poduszki, kapy, narzuty, grubsze rzeczy są one idealne i gorąco je polecam. Dziękuję wszystkich, że mnie odwiedzacie. Miłego niedzielnego wieczoru. Pozdrawiam Aneta

2 komentarze:

  1. Śliczne poduszki
    PS
    Jak tam poszukiwania wzorów - masz coś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko wiesz, że ja jestem zakochana w Twoim stylu :) Piękny tak jak i Ty :) Nie słodzę :)) Pytałam Cie na FB o rozmiar nici ale już mam odpowiedz. dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń