poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Historia pewnego obrusa ...

Witajcie Kochani po długiej przerwie. Dziś chciałam Wam pokazać obrus, który robiłam, średnica 125 cm. Ile zajęło mi czasu ? W sumie to nie wiem ile, bo po drodze robiłam jeszcze inne rzeczy, na pewno kilka miesięcy. A tak na marginesie, nie zapomniałam o Was tylko moja Pracownia jest teraz w trakcie "życiowego remanentu" i zmian, ale o zmianach napiszę następnym razem. Pozdrawiam i życzę słonka, bo to lato w tym roku nie rozpieszcza nas :)))W razie zamówień i zapytań proszę pisać na lea42@wp.pl Pozdrawiam Aneta

4 komentarze:

  1. U Ciebie, jak zawsze piękne rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrus! Pozdrawiam i życzę szczęścia w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrus jest cudowny....Czekam na fotki z nowej pracowni...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń