wtorek, 2 maja 2017

Zimna Majówka ...

Witajcie Kochani w tą zimną Majówkę, mam nadzieję, że u Was jest ciepło i słonecznie. Marzec, kwiecień już za nami, Święta, przepraszam, że ostatnio cicho tu u mnie. Jakoś tak zbiegło się kilka spraw i dużo pracy, brakuje czasu na wszystko, ale nie zapominam o Was. Dziś chciałam pokazać prace, które powstały na przełomie tych tygodni. Zrobiłam kilka łapaczy, motyle, serducha. Marcowy sezon był serwetkowy, chyba serwetek do koszyczka powstało najwięcej. Zdjęcia poniżej. Oprócz tego dwie firaneczki z elementów i serweta 90x40. To było wyzwanie,bo nici cienkie i ciężko się robiło. Przede mną kolejne wyzwanie obrus okrągły na 110 cm. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo ciepła, a poniżej trochę jeszcze świątecznych klimatów. Pozdrawiam Aneta

8 komentarzy:

  1. Przepiękne prace, wciąż jestem pod urokiem Twojej pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym mieszkać w takiej pracowni do końca moich dni:)
    Cudowny klimat stworzyłaś.Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindos crochês, amei. Aqui o frio está chegando, está raro os dias quentes com sol.
    Felicidades...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się kiedy Ty to wszystko robisz? U mnie też zimno. Mieszkam blisko Twojego miasta. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój świat jest cudowny ....Cały czas podziwiam....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju klimat bloga, wiele ślicznych prac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudnie tam u Ciebie. Zdjęcia są niesamowite. Powiększyłam je sobie i oglądałam kilka razy. Są rewelacyjne. Zazdroszczę tego klimatu

    OdpowiedzUsuń